پیدا شدن اسکلت پادشاهی در پارکینگ!!!!!!!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید لطفا از مطالب دیدن فرمایید . اگر در وب من عضو بشید گاهی ایمیل های با حالی دریافت می کنید. همچنین شما دوستان عزیزمی تونید عکس هایی که دوست دارید یا عکس های دیگه رو در قسمت نظرات خصوصی بزارید تا من براتو توی وبلاگم بزارم یادتون نره

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چی به چیه و آدرس chibechie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 357
:: کل نظرات : 53

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 85
:: بازدید ماه : 1312
:: بازدید سال : 4580
:: بازدید کلی : 50651

RSS

Powered By
loxblog.Com

سرگرمی

پیدا شدن اسکلت پادشاهی در پارکینگ!!!!!!!!!
سه شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:6 | بازدید : 228 | نوشته ‌شده به دست M.A.M | ( نظرات )

 گروه باستان‌شناسی «لیچستر» امروز رسما اعلام کرد اسکلتی که سال گذشته در یک پارکینگ پیدا شده بود، قطعا مربوط به شاه ریچارد سوم است. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، دانشمندان انگلیسی اعلام کردند اسکلتی که در یک پارکینگ خودرو پیدا شده، مربوط به «ریچارد سوم» است. ریچارد سوم آخرین پادشاه انگلیسی است که در یک نبرد کشته شده است.
 
با اعلام این خبر معمای 500 ساله محل جسد این پادشاه انگلیسی حل شد. جمجمه اسکلتی که گفته می‌شود متعلق به ریچارد سوم است، شکسته است. ستون فقرات این اسکلت نیز خمیده است.
 
«ویلیام شکسپیر» ریچارد را به عنوان پادشاهی ظالم و ترسناک که دو شاهزاده را در برج لندن به قتل رسانده، به تصویر کشیده است. وی در میدان نبرد «باسورث» و در جنگ با «هنری تودور» جانشین احتمالی‌اش در سال 1485 در مرکز انگلیس کشته شد.
 
این اسکلت سال گذشته در حین خاکبرداری یک صومعه مربوط به قرون وسطا که که اکنون در انتهای یک پارکینگ قرار گرفته، پیدا شد. امروز یک گروه باستان‌شناس از دانشگاه «لیچستر» اعلام کرد شواهد نشان می‌دهد که این اسکلت مربوط به ریچارد سوم است. به نوشته رویترز این یکی از بزرگترین کشف‌های باستان شناسی در سال‌های اخیر به شمار می‌آید.
 
این خبر پس از یک نشست علمی و توضیح در مورد زندگی، صدمات جسمی و ساختار بدن ریچارد سوم، توسط «ریچارد باکی» سرپرست تیم باستان‌شناسی در میان تشویق و شادی حضار اعلام شد.
 
آزمایش دی‌ان‌ای بر روی این اسکلت و تطبیق آن با نمونه گرفته شده از «مایکل ایبسن» یکی از مهمترین مدارکی است که این هیئت به آن استناد کرده است. ایبسن یک تولیدکننده مبل ساکن لندن است. وی که در کانادا به دنیا آمده، از نوادگان مستقیم خواهر ریچارد سوم است.
 
علاوه بر این، شکستگی‌هایی هم که روی جمجمه وجود دارد، دقیقا با جراحاتی که گفته شده ریچارد سوم در جنگ متحمل آن شده، مطابقت دارد. به عنوان نمونه به نظر می‌رسد یک شی برنده بخش عقبی جمجمه را شکافته و همچنین یک قطعه از یک جسم آهنی خاردار در بخش فوقانی ستون فقرات یافت شده است.
 
با وجود آنکه حالا یکی از معماها در مورد زندگی آخرین پادشاه انگلیسی از خاندان «پلانتاژنت» حل شده، اما هنوز هم رازهای زیادی در مورد زندگی پیچیده ریچارد سوم حل‌نشده باقی‌مانده است

 




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: